دانلود‌ رايگان طرح توجيهي مرغ گوشتي 30000 قطعه اي

پرورش مرغ بومي ، پرورش مرغ تخم گذار ، پرورش مرغ گوشتي ، پرورش مرغ محلي ، پرورش مرغ خانگي ،مرغداري ، مرغداري گوشتي ، مرغداري تخم گذار

دانلود‌ رايگان طرح توجيهي مرغ گوشتي 30000 قطعه اي

۳,۸۱۸ بازديد

دانلود طرح توجيهي مرغ گوشتي 30000 قطعه اي

 مقدمه:
با توجه به رشد روزافزون جمعيت و نياز بيشتر به پروتيين حيواني و مواد مغذي و محدوديت به لحاظ مشكلات مراتع طبيعي كشور در خصوص توليد گوشت قرمز مي بايست براي جبران اين نقيصه افزايش توليد گوشت سفيد را در اولويت برنامه هاي آتي دولت قرار دهيم.
توليد گوشت مرغ به دليل طول دوره پرورش كوتاه و برگشت سريع سرمايه بسيار مناسب و اقتصادي و توجيه پذير مي باشد.
مصرف گوشت سفيد به دليل داشتن چربي كمتر و پروتيين بيشتر نسبت به گوشت قرمز و همچنين هماهنگي  با توان مالي ،احتياجات ،سليقه ذايقه مردم روز به روز بيشتر مي شود.
اميد است ما نيز بتوانيم در اين امر مهم گامي موثر برداريم و در رفع احتياجات خود ، خانواده و كشور عزيزمان سهيم باشيم.

عمليات طرح شامل احداث سه سالن به مساحت كل 3150  متر مربع با مصالح بلوك سيمان و ورق گالوانيزه وپشم شيشه و انباردان به مساحت 360 متر مربع با مصالح بلوك سيمان و ورق گالوانيزه وساختمان مديريت و كارگري به مساحت 100 مترمربع از اجرا تا نازك كاري و سقف سبك  و انبار تاسيسات و موتورخانه به مساحت 12 متر مربع  در زميني به مساحت12000 متر مربع ( اجاره اي ) مي باشد. همچنين شبكه ترانس 400 متر و امتياز آبفا نيز 400 تا محل مي باشد.
كه پس از تكميل طرح با خريد31800 قطعه جوجه گوشتي پرورش شروع شده كه در طول هر دوره با احتساب دوره نظافت و آماده سازي سالن جهت جوجه ريزي مجدد 90 روز برآورد شده كه بر اين اساس مي توان در هر سال 4 دوره جوجه ريزي نمود.پرورش مرغ ميانگين وزن پايان هر دوره 2.2 كيلوگرم و ميزان تلفات6% در نظر گرفته مي شود.هر دوره 52 روز در نظر گرفته شده است.
در اين طرح 3   نفر به عنوان كاركنان دايم طرح با حقوق مصوب اداره كار معادل 2300و2400 هزار ريال در هر ماه به مدت يك سال و 2 نفر به عنوان كاركنان موقت طرح با حقوق 450هزار ريال در ماه و به مدت 8 ماه در سال مشغول به كار هستند.
ميزان سرمايه گذاري در قالب مشاركت مدني در اين طرح36/4245 ميليون ريال برآورد شده كه 3600 ميليون ريال از تسهيلات بانكي و مابقي توسط متقاضي تامين مي گردد.

با توجه به اينكه توليدات طرح در هر سال 4506000 هزار ريال  محاسبه گرديده و استهلاك در هر سال 167315 هزار ريال تخمين زده شده است در نتيجه سود هر دوره با توجه به پرداخت تسهيلات بانكي متغيير برآورد ميگردد. كه در جدول صفحه 8 طرح برآورد شده است.
تسهيلات بانكي طبق طرح هاي بنگاه هاي اقتصادي كوچك زود بازده و كارآفرين با احتساب وام بلند مدت با سود10%و باز پرداخت  به مدت 6 سال و همچنين وام كوتاه مدت با سود 10% و باز پرداخت به مدت 2 سال  ميباشد .

دانلود از لينك زير:

دانلود طرح توحيهي مرغداري رايگان

پسورد: www.hen6.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.